Hjerteforeningen Viborg

Hjerterigtig mad

Maden er et vigtigt element som hjertepatienter skal forholde sig til for at komme godt ud af en hjertesygdom. Eleverne på Hotel og Restaurationsskolen laver en tre rettes menu, som de har sammensat efter inspiration fra Hjerteforeningens anbefalinger. I forbindelse med serveringen vil vi få at vide hvordan man har fremstillet retterne og baggrunden for deres valg og der uddeles opskrifter med detaljeret vejledning.
Arrangementet er onsdag den 14. marts kl 18:30 og man bedes benytte indgangen ved kollegiet på H.C. Andersensvej 7. Pris for en 3 retters menu er 150 kr. som dækker skolens udgifter til indkøb af råvarer, hertil kommer drikkevarer der købes på stedet. Tilmelding til Poul Sørensen tlf 20 27 32 07 eller på E-mail [email protected] senest 7. marts. Der er plads til 60 personer, .. så først til mølle….

Mercantec
Restaurationsskolen