<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Viborg

Hjerteforeningens rådgivning Viborg

Hjerteforeningen tilbyder gratis og individuel rådgivning til dig og dine pårørende

Hvis du har brug for at tale med andre om dine oplevelser eller bekymringer har du mulighed for at få en personlig

samtale med en af vores rådgiver.

Du finder os i sundhedscentret, Toldboden 1, 8800 Viborg

Sidste torsdag i måneden kl. 12.00 – 16.00
Man bestiller en individuel rådgivning, blodtryksmåling og samtale på tlf 70 25 00 00 eller sender en E-mail til [email protected] senest en uge før.

På disse dage er der fra kl 14.00-16.00  temamøde om specielle emner som følger:

31. august          Lev livet med atrieflimren ved hjertesygeplejerske

28. september  Lev livet med atrieflimren ved hjertesygeplejerske

26. oktober       Hjertesygdom og motion ved fysioterapeut og hjertesygeplejerske

30. november   Hjertesvigt – Sygdom og behandling ved hjertesygeplejerske

1. december     Stress? Sig pyt til klejner, krav og kranse Foredrag ved psykolog

Også til disse fem foredrag skal man melde sin deltagelse senest 1 uge før til 70 25 00 00 eller sende en E-mail til [email protected].

Praktiske oplysninger

Sundhedscenter Viborg, Toldbodgade 1, Viborg